Subject: Liiklusvälise tegevuse luba riigitee maal (Klaasi tee 1, Saue elektriliitumine)
From: "Tamm, Hallar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 10:15:53 +0200

Tere

Esitan taotluse riigitee maal liiklusvälise tegevuse alustamiseks.

Liikluskorraldaja arvas, et maantee ääres pole märke vaja.

Haljasalal lahtine kaeve, kõik teega ristumised kinniselt.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

Hallar Tamm

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58 133 165

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.